anoniem

Anoniem 9 jaar geleden 27 reacties

 

Hoi meiden!!

Bij een aantal mama's is het gaan kriebelen in het "body image" topic, om toch langzamerhand wat te gaan sporten!
Dit topic is speciaal om dingen te delen zoals oefeningen, tips, trainingschema's, of heb je vragen?

Maar vooral...  om elkaar aan te moedigen!!

Heel veel succes allemaal!

liefs

 

Pagina 1, reactie 1 t/m 10 van totaal 27 reacties.

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

Wat leuk Angel80 dat jij hier veel vanaf weet en zo hier en daar kan bijschafen als we rare workouts doen ;) haha ik heb echt enorme spierpijn in me billen en benen, kan haast niet zitten hahaha au au au! vraagje.. weet iemand waarom je de 2e dag na het sporten meer spierpijn hebt als de eerste dag erna?

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

geen idee dat zegen ze inderdaad altijd maar zelf heb ik altijd dag een de meeste last.... maar goed van daag is de klein endelijk rustig... dus eindelijk weer wat in huis kunnen doen... geen oefeningen gedaan... maar hoop dat snel te kunnen begingen...

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

@angel80 waar moet jij van daan komen??/ nou dames... gisteren weer negerens aan toe gekomen en word van dag ook niet... falko is gewoon heel erg hangerig.. wij vermoeden dat het komt door de spruw (gisteren ontdekt)... dus hoop dat ik snel wat meer kan doen... nou ja... ik til heel de dag 8 kilo rond... dus niks doen is het ook niet!!! hhahhaha

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

@revitally Ik woon vlakbij Nijmegen... Maare ik zal dit topic niet gebruiken voor de meeting... ik ga wel naar topic "meeting" Liefs

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

Hey MommyD, Zou wel leuk zijn he.... 45 minuten zumba. Maar ik twijfel elke keer over de meeting. Ik vind het best wel ver bij mij vandaan... Maar aan de ander kant lijkt het me geweldig om jullie te ontmoeten. Ik heb ook nog geen één keer gereageerd op het topc vd meeting. Lees wel alles mee ;-)

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

we hebben een exper in onze middel... wat leuk en handig... dat van je buiksperen constant oefen vind ik wel een leuk... wel eerder van gehoord maar niet echt wat mee gedan... ga ik zekker proberen om me zelf dat aan te leren.. maar denk dat ik even wacht tot de snijwonden op mijn buik wat verder weg zijn getrokken...

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

Ja inderdaad dat buikspïeren constant aanspannen doe ik ook. Moet wel zeggen dat af en toe je aandacht eraf is en je denkt heyy... en dan hup aanspannen! Werkt wel ik had die tip na mn 1e kindje gekregen! Verder vind ik dit een erg leuk topic om te openen. Ik heb net even stef dr oefeningen gedaan en Noëlle lag naast me op dr speelmatje te chillen en Mila deed op haar manier ook mee dus t was nog een leuk speeluurtje ook! Verder doe ik veel aan zwemmen en op zondags! joggen hihi ja alleen dan als de rest nog slaapt en naar mijn gevoel de rest vd stad ook heeeeerlijk! Verder hebben wij boven een fiets en wat halters dus gaan mn mannetje en ik ´s avonds als de kindjes slapen `trainen`en de dag bespreken, is nog gezellig ook !!!! en idd wat Jennefer zegt je rent en vliegt af en toe al genoeg dat t al als een work out voelt!! liefs

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

joehie! Misschien kan Angel80 een les geven tijdens een meeting? 

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

dames het gaat me van daag niet lukken... ik kan nu pas lunchen om dat de klein man zo niet lekker in zijn vel zit... geen idee waarom... maar hoop zo de kas te krijgen om de was uit te hangen... die ligt al sims 10 uur of zo te wachten

anoniem

Anoniem 9 jaar geleden

Goedzo Revitally! met de oefeningen ben ik ook begonnen met 2 sets van 10 in het begin. maar merkte na een week dat ik al kon opbouwen. je moet zelfs kijken en beslissen hoeveel je er kan doen! ben benieuwd hoe het gaat. laat je weten als je ze een keer gedaan hebt? al wandel je elke 30 min dat is al top! elke dag een half uur bewegen.. en dat kan zijn fietsen, wandelen etc.  mommyD , maak je geen zorgen! komt vanzelf, en zwemmen is al hele goede start! ik ben ook langzaam begonnen. ik nam de trap en niet de lift. of ik ging lopend naar de supermarkt ipv met de auto. (kwam erachter dat het nog sneller was ook). en deze kleine veranderingen maken al heel veel verschil! en als je in gewicht wat wil verliezen maar je wil niet streng dieeten? minder in zout, géén suikers! en drink op zijn minst 1.5 liter per dag. en om je lichaam te reinigen,begin de dag met een  lauw glaasje water met citroensap erin. reinigt je lever van gifstoffen etc zodat deze ook beter zijn werk kan doen.  

Dit is niet ok!

Als je iets tegenkomt waarvan je denkt dit hoort niet op het forum thuis. Laat het ons weten, dan kunnen we actie ondernemen. Klik op onderstaande knop als er iets mis is op de huidige pagina. Alsvast bedankt, zo houden we het forum schoon en gezellig!

 
Login of meld je aan!

Login

Login om te kunnen reageren of nieuwe onderwerp aan te maken.

Login

Aanmelden

Meld je aan om je reageren en ervaringen te delen met andere moeders.

Aanmelden