anoniem

Anoniem 7 jaar geleden 5 reacties

 

Hoi Meiden,

Ik heb momenteel een probleem met mijn babykamer.
Wij hebben in november onze babykamer opgehaald en deze in elkaar gezet, toen kwamen wij er achter dat deze in totaal beschadigd is. Meteen contact opgenomen met het filiaal waar wij de kamer gekocht hebben en daar het servicenummer gekregen. Al met al zijn we nu 2 maanden verder waarin ik dus steeds erachter aan gebeld en gemailt heb en vanuit hun niets vernomen heb.
Uit eindelijk vorige week donderdag een monteur gesproken en afgesproken dat ik maandagochtend (vandaag dus) een nieuwe kamer zou krijgen. We moesten zelf de kamer uitelkaar halen, maar met veel moeite wel kunnen regelen dat zij hem in elkaar zetten.

Als jij hoort dat je als eerste aan de beurt bent dan ga je er toch niet vanuit dat je om 11:15 nog niemand ziet.
Om 10:00 uur maar even de monteur gebeld krijg je te horen: Ja onze chauffeur is ziek dus ik moet eerst naar lelystad en dan komen wij bij u. Waarop ik zeg dan hadden jullie ook wel even mogen bellen. Waarop ik als reactie krijg: we zouden toch een half uur van te voren bellen? Zover is het nog niet. Maar we kunnen ook niet komen hoor mevrouw.

Sorry voor al het gezeur maar ik vraag me nu toch echt af of ik zo onredelijk ben of dat ik toch echt in me recht sta.
Waar hebben jullie de babykamer vandaan en hebben jullie ook last van de service?
 

Pagina 1, reactie 1 t/m 5 van totaal 5 reacties.

anoniem

Anoniem 7 jaar geleden

Ze mogen er wel wat tegenover stellen voor je vind ik! Een cadeaubon ofzo?

anoniem

Anoniem 7 jaar geleden

Vervelend hoor! Ik snap dat het voor jou vervelend is, maar als ze idd gezegd hebben om een half uur voor aankomst te bellen.. Als ze eerst alle klanten moeten bellen dat ze later zijn, wordt het allicht nog later! Wij hebben de babykamer bij babypark gekocht. We hebben de kamer zelf opgehaald omdat het langer zou duren wanneer zij 'm zouden brengen. Maar wij hebben 'm al sinds augustus staan, vanaf toen langzaam aan de kamer geverfd, behangen en meubels in elkaar gezet enzo.

anoniem

Anoniem 7 jaar geleden

Ik heb geen nieuwe babykamer dus ook geen last gehad met dit soort dingen. Ik persoonlijk vind het niet erg netjes. De babykamer is beschadigd, nou ok zoiets kan gebeuren maar dan vind ik dat ze wel wat adequater mogen reageren en niet dat je er 2 maanden lang achteraan moet bellen en mailen. Gewoon sorry mevrouw, heel erg vervelend voor u we gaan het zo snel mogelijk in orde maken. en dat het dan ook netjes bezorgd wordt en in elkaar gezet zonder gezeur en moeilijk gedoe. De klant is koning zo moeilijk is dat toch niet! De opmerking van de chauffeur vind ik onbeschoft, we kunnen ook niet komen mevrouw?! Is ie helemaal bedonderd?  Ik vind het niet netjes en ik snap heel goed dat je baalt. Waar heb je de babykamer gekocht als ik vragen mag, dan weet ik dat, mocht er ooit een nieuwe babykamer komen, ik daar niet heen moet!

anoniem

Anoniem 7 jaar geleden

@annabel Ja zo iets had ik ook. Maar het ging pas goed toen ik ze maandag aan de telefoon had en ze probeerde weer overal onderuit te komen, toen heb ik gedreigd om kassa of radar in te schakelen omdat ik het nou zat was. Ja had de naam express nog even niet vermeld wou eerst neutrale reacties. Wij hebben de babykamer bij Gardo in Amersfoort gekocht. En ik koop er ook nooit meer zoiets. Ik ben er ook nog niet klaar mee want zo'n reactie hoef ik ook niet te pikken. Wat moet ik dan zeggen nee kom dan maar niet meer? Ik leg de kleine wel op een matrasje op de grond en daar verschoon ik hem ook en zijn kleren hang ik wel bij ons in de kast. Pfff en dat in de laatste tijd dat je daarover moet zeuren.

anoniem

Anoniem 7 jaar geleden

Sjongejonge zeg dat is ook wat, moet je eerst gaan dreigen voordat ze bereid zijn actie te ondernemen. Ik zou denk ik toch eens kijken of je een klacht in kan dienen ergens. Ik vind dit verre van klantvriendelijk, dat gestress zit je toch helemaal niet op te wachten en zeker niet als je zwanger bent. Je wil gewoon lekker aan de gang met het kamertje en lekker tutten en alles  voor elkaar maken.  Stomme lui!

Dit is niet ok!

Als je iets tegenkomt waarvan je denkt dit hoort niet op het forum thuis. Laat het ons weten, dan kunnen we actie ondernemen. Klik op onderstaande knop als er iets mis is op de huidige pagina. Alsvast bedankt, zo houden we het forum schoon en gezellig!

 
Login of meld je aan!

Login

Login om te kunnen reageren of nieuwe onderwerp aan te maken.

Login

Aanmelden

Meld je aan om je reageren en ervaringen te delen met andere moeders.

Aanmelden